قیمت ارزان رستوران های کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران بابا قدرت کیش

اگر شما گردشگران تور کیش یکی از طرف دادران رستوران های بابا قدرت هستید باید بگویم که به تازگی این رستوران سنتی با همان کیفیت شعب دیگر در منطقه آزاد کیش فعالیت خود را آغاز نموده است که در آن انواع کباب های ایرانی سرو می شود همچنین این رستوران دارای یک چایخانه سنتی در تور کیش اسفند 96 بسیار زیبا می باشد که شما می توانید در آن محفلی خانوادگی داشته باشید.

 

 

فست فود بوف کیش

این فست فود که در جزیره کیش دارای دو شعبه می باشد دارای منویی با غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد که کفیت آن همتای دیگر شعب آن می باشد. در  تور کیش بهمن 96 و قیمت مناسب رستوران شیک و تمیز می باشد که شما مسافران تور کیش می توانید در آن به راحتی از اینترنت استفاده کنید.علاوه براین علاقه مندان به برگذاری تولد و محافل خانوادگی می توانند از قبل میز رزرو نمایند.

 

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی در فضایی باز درنزدیکی اسکله جزیره قرار دارد.این رستوران تنها رستوران ساحلی جزیره کیش است و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کیش شناخته می شود.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 افتتاح شد.این رستوران  در تور کیش نوروز 97 با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال دربهترین و پرتردد ترین نقطه ازسطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش کارخود را آغازکرد.مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 مترمربع از آن ساختمان می باشد.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: قیمت ارزان رستوران های کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: